021-66709549

کفش ایمنی یحیی کد ۱۰۸ قهوه ای

کفش ایمنی یحیی کد ۱۰۸ قهوه ای

کفش ایمنی یحیی کد ۱۰۸ قهوه ای

[...]

ویژگی های محصول

  • کاربرد حفاظت از پا در برابر سقوط اجسام سنگین یا تیز و برنده
    موارد مصرف ساختمان سازی، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، راهسازی و …
    نوع بند بند دار
    جنس رویه چرم گاوی
    جنس زیره پلی اورتان PU
    نوع سر پنجه فلزی

دسته بندی : کفش ایمنی

برند : 3F


مشخصات فنی کفش ایمنی یحیی کد ۱۰۸ قهوه ای

اطلاعات کلی

مفهوم پوتین ایمنی:

پوتین ایمنی یکی از تجهیزات و ملزومات ایمنی در محل کار بوده و هر نوع کفش ایمنی، برای استفاده در یک محیط خاص طراحی و ساخته شده است. پوتین ایمنی دارای فاکتورها و مولفه های ایمنی بوده و پای فرد را از سوانح احتمالی در محیط کار و خطرات جانبی محافظت می کند .

ظاهر پوتین ایمنی، تفاوت اندکی با پوتین معمولی دارد، ولی وزن بیشتری داشته و از جنس بهتری نسبت به آنها برخوردار است. پوتین ایمنی دارای مقاومت بسیار بیشتری بوده و در اجزای مختلف آن چندین لایه وجود دارد که حفاظت پا را تضمین می کنند.

در محیط هایی همچون ساختمان سازی و انبوه سازی و یا در کارگاه هایی مثل کارخانجات صنعتی، ماشین کاری، تراشکاری، کابینت سازی، تعمیرگاه ها و … اجسام سنگین، اشیا، قطعات تیز و برنده و هر جسم دیگری ممکن است روی زمین یا بر اثر افتادن بر روی پا، صدمات جبران ناپذیری به فرد وارد سازد، لذا استفاده از پوتین ایمنی با سرپنجه فولادی در ا

امکانات

بیشتر بدانید:

به نظر کارشناسان مهمترین مساله در پوتین ایمنی مساله حفاظتی ازجمله محافظت در برابر سقوط اجسام سنگین، عدم لغزش و سپس مسائل بهداشتی و ارگونومیکی می باشد. به لحاظ محافظتی سرپنجه فولادی عامل اصلی در حفاظت از انگشتان در مقابل ضربه می باشد که باید از جنس فولاد آبکاری شده با توان تحمل ضربه حداقل ۲۰۰ ژول را دارا باشد که در غیر اینصورت خود سرپنجه به عنوان عامل برنده عمل کرده باعث قطع انگشتان پا می گردد .

از لحاظ مسائل بهداشتی و ارگونومیکی به علت اینکه پا قلب عصبی انسان می باشد و تمام اعصاب اجزای مختلف بدن در پا متمرکز و نیز به علت اینکه طرز قرار گرفتن پا در پوتین ارتباط مستقیمی با طرز فرم گرفتن اسکلت بدن و بخصوص ستون فقرات دارد، بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که عوارض استفاده از پوتین نا ایمن و نامناسب فقط خطرات فیزیکی ظاهری نمی باشد، بلکه گرفتاری های مزمن ستون فقرات، چشم درد و سردردهای مزمن نیز می تواند از علائم استفاده از پوتین نا ایمن و غیر ارگونومیک باشد . 

استفاده از پوتین ایمنی نامناسب علاوه بر آسیب جسمی جبران ناپذیر بر اعصاب و روان و راندمان فرد نیز تاثیر می گذارد. علاوه براین، مهره های کمری و گردن نیز به دلیل ارتباط مستقیمی که با پا دارند، دچار آسیب های جبران ناپذیری می شوند. انتخاب پوتین ایمنی مناسب می تواند از بروز بسیاری از ناراحتی های جسمی و عضلانی در فرد جلوگیری کند و سلامت قامت و روان افراد را به دنبال دارد





کامنت ها



پیام بگذارید

painting icon

تهران، خیابان امام خمینی، میدان حسن آباد، کوچه شجاعی، پاساژ پایتخت، طبقه ی اول،  واحد 3

email

66725822 - 66709549 - 66726064 - 66728799 - 66721207 - 66726097 - 66709549 - 66711939 - (021)

  • ©Imenpishroکلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای ایمن پیشرو محفوظ می باشد